Palautusohjeet ja -ehdot
Meille on hyvin tärkeää että olet tyytyväinen tuotteisiimme. Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain 14 vrk:n palautusoikeus. Tämä tarkoittaa siis sitä että ilmoitus palautuksesta täytyy tehdä 14 vrk sisällä tilauksen vastaanottamisesta, jonka jälkeen sinulla on aikaa palauttaa tuote/tuotteet 14 vrk sisällä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske lahjakortteja. Vialliset tuotteet vaihdamme veloituksetta riippumatta alla mainituista palautusehdoista. Muissa tuotepalautuksissa asiakas maksaa palautuksen postimaksun tai vaihdosta aiheutuvan postimaksun.
Jos havaitset tuotteessa esim. vian tai paketti on vaurioitunut toimituksessa, kerrothan siitä meille mahdollisimman pian jotta voimme heti reagoida asiaan.
Mikäli haluaisit kokonaan toisen tuotteen, tulee sinun palauttaa tuote normaalisti ja tehdä uusi tilaus verkkokaupassa.
Ohjeet palautukseen:
Ole yhteydessä meihin ennen palautusta tai vaihtoa terhi@terhiluo.fi ja ilmoita haluatko palauttaa vai vaihtaa tuotteen. Pakkaa käyttämätön ja myyntikuntoinen tuote siististi joko samaan pakkaukseen, jolla se toimitettiin tai vastaavaan. Korut tulee pakata suojapaperissa kirjekuoreen ja lähettää meille kirjepostina. Kirjepostimaksu on nykyään 2,50€. Liitä mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi. Kuitti palautuksesta kannattaa säilyttää niin kauan kunnes saat meiltä tiedon palautuksen vastaanottamisesta.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tuotepalautus. Huomioithan, että Posti säilyttää pakettia 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautuu lähettäjälle. On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalle. Veloitamme 10 € käsittelykuluja noutamatta jääneestä tilauksesta. Toimipaikkapalautuksena palautunutta pakettia ei lähetetä asiakkaalle uudelleen.
Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen palautuskäsittelyä. Jos tuotteessa havaitaan selvästi hinnanaleneminen (tuote osittain tai kokonaan myyntikelvoton) otamme yhteyttä erillisellä sähköpostilla. Jokainen asia katsotaan kuitenkin tapauskohtaisesti ja pyrimme selvittämään asiat niin ettei niistä koituisi asiakkaalle mielipahaa. Jokainen asiakas on meille tärkeä!
Jos haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut kampanjan aikana, teemme hyvityksen seuraavasti: Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, tuotetta ei hyvitetä sillä tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen (tai tuotteet), mutta pidät ilmaisen tuotteen, tarjous purkautuu, ja sinulle jää maksettavaksi maksutta saamasi tuotteen alkuperäinen hinta. Hyvitämme tällöin maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen.
Verkkokauppamme ei vastaa Postin kadottamista palautetuista tuotteista. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastaavalle taholle eli Postille. Ilmoitathan välittömästi myös meille, mikäli lähetys on kuljetuksessa vaurioitunut.
Palautusosoite:
Terhiluo Design tmi
Verkkotie 17, 90810 Kiviniemi
Puhelin: 040 728 2191
Reklamaatiot:
Mikäli olemme toimittaneet viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä osoitteeseen terhi@terhiluo.fi ja kerro tilausnumerosi sekä mitkä tuotteet haluat palauttaa. Reklamaatio tilanteissa otamme vastuun sekä palautuskustannuksista että uuden korvaavan tuotteen lähettämisestä aiheutuvista kustannuksista. Loppusumma palautetaan samalla maksutavalla kuin se on tilattu. Jokainen palaute on arvokas meille joten halutessasi voit kertoa palautuksen syyn. Jatkossa voimme tarttua näihin syihin esim. tuotteita suunnitellessa.